Привітальний бонус + 100% на перший депозит

  • ?
ru

Загальний FAQ

  1. 1. Відкриття рахунку

    • Як зареєструватися на сайті Компанії?

      Зареєструватися можна на сайті у верхньому правому кутку, натиснувши на кнопку Реєстрація. Просимо Вас у процесі реєстрації вказувати тільки власні реальні дані.

    • Що робити, якщо лист з підтвердженням реєстрації не прийшов?

      В першу чергу перевірте папку Спам у вашій електронній скринці. Можливо, лист, з яких-небудь причин, потрапив саме туди. Перевірте також, чи коректно працює Ваша електронна скринька на прийом і доставку повідомлень від інших адресантів. Якщо ж Ваша поштова скринька працює коректно, але листи від нашої Компанії відсутні в папці вхідних, та у спамі, то можливо Ви просто помилилися в написанні адреси. Спробуйте вказати Вашу електронну пошту ще раз на сторінці реєстрації. Якщо ж жоден з запропонованих варіантів не допоміг, зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки (чат в правому нижньому кутку).

    • У якій валюті я можу відкрити рахунок?

      Ви можете відкрити рахунок в гривнях.

    • Чи можу я відкрити декілька рахунків?

      У кожного Клієнта може бути тільки один ігровий рахунок. При ідентифікації клієнта з більш ніж одним рахунком, Компанія залишає за собою право заблокувати виявлений рахунок/рахунки і всі виграші по ним. Повторна реєстрація допускається тільки з дозволу Компанії. Якщо Ви забули облікові дані Вашої реєстрації, радимо відновити їх за допомогою опції Відновлення пароля (для цього натисніть на значок питання у вікні для введення пароля) або звернутися до нашої служби підтримки (чат в правому нижньому кутку).

    • Чи можу я зареєструватися, якщо мені не виповнилося 18 років?

      Клієнтами Компанії можуть бути всі дієздатні особи, які досягли 18-річного віку або мінімального віку, допустимого для участі у Парі, відповідно до законодавства країни, в якій знаходиться зазначена особа.

  2. 2. Дані Особистого Кабінету.

    • Як відновити пароль від свого Акаунта?

      Для відновлення пароля натисніть на значок питання у віконці для введення пароля. У вікні введіть адресу електронної скриньки, яку ви вказали при реєстрації. Потім перевірте пошту. У отриманому листі буде інструкція по відновленню пароля.

      Якщо Ви проходили швидку реєстрацію за номером мобільного телефону, введіть номер у вікні відновлення. Новий пароль буде відправлений в SMS-повідомленні.

    • Що робити, якщо не прийшло посилання для відновлення пароля?

      Перевірте папку Спам. Якщо ж листа для відновлення пароля немає ні у вхідних, ні у спамі, то можливо ви просто помилилися в написанні email-адреси. Спробуйте вказати свій e-mail ще раз. Якщо самостійно відновити доступ до вашого облікового запису у Вас не вийде, то напишіть, будь ласка, до нашої служби підтримки (чат в правому нижньому кутку).

    • Я забув, на який e-mail реєструвався, що мені тепер робити?

      Рекомендуємо Вам не створювати повторну реєстрацію, а написати до нашої служби підтримки, співробітники якої допоможуть Вам відновити контроль над Акаунтом.

    • Я змінив свою адресу електронної пошти, які мої дії?

      Електронна пошта є одним з параметрів облікового запису - логіном для входу у свій Акаунт. З цієї причини не рекомендується змінювати поштову адресу з міркувань Вашої фінансової безпеки, так як зміна електронної адреси буде розглядатися як зміна власника акаунта. У зв'язку з цим, в першу чергу рекомендуємо Вам відновити контроль над електронною поштою. В крайньому випадку, рекомендуємо Вам звернутися до нашої служби підтримки (чат в правому нижньому кутку).

    • При реєстрації або заповненні профілю я вказав невірні дані, які мої дії?

      Переконливо просимо Вас уважно перевіряти дані при заповненні реєстраційної форми, так як при виявленні помилкових або неточних даних ми залишаємо за собою право заблокувати рахунок та/або анулювати всі виграші, зроблені з цього Акаунта. У випадках ненавмисно допущеної помилки, Вам слід звернутися до служби підтримки яка запустить процедуру ідентифікації власника особистого рахунку.

  3. 3. Поповнення і Виведення коштів.

    • Як поповнити свій особистий рахунок?

      Поповнити особистий рахунок можна будь-яким зручним для вас способом, доступним у Вашій країні. Для поповнення рахунку зайдіть в Акаунт, розділ Каса, потім виберіть опцію Поповнити рахунок. Оберіть зручний спосіб і зробіть оплату. Враховуйте, що мінімальна сума депозиту становить 25 ₴.

    • Які привілеї я отримую при поповненні рахунку?

      Щоб отримати бонус під час поповнення рахунку, треба активувати діючий акційний промокод. Отримати додаткову інформацію про діючі бонусні пропозиції Ви можете в розділі сайту «Акції» .

    • Що робити, якщо гроші не прийшли на рахунок?

      Претензії по вхідним платежам приймаються тільки при пред'явленні до служби підтримки скан-копії (фото) квитанції про оплату або чека, що підтверджує проведення транзакції, виписки з банку про проведений переказ.

    • Чи буде стягнено комісію з мого депозиту?

      Компанія не стягує комісію при депозитах або виведенні коштів, але, тим не менше, комісія може нараховуватися при конвертації валюти платіжною системою яку використовуєте при оплаті, або банком-емітентом Вашої картки.

    • Чи можна використовувати при поповненні рахунку чужі гаманці платіжних систем, банківські картки та ін.?

      Клієнт може використовувати лише власні електронні гаманці та/або банківські картки. Використання чужих банківських карток для поповнення рахунку заборонено.

    • Як можна зробити заявку на виведення коштів?

      Для виведення коштів Вам необхідно зайти у свій Акаунт і вибрати там розділ Каса. В меню Виведення коштів вкажіть бажану суму для виведення. Зверніть увагу, що на сайті дозволено використовувати для виведення коштів той самий платіжний метод, що був використаний для внесення депозиту.

    • Що потрібно знати перед подачею заявки на виведення коштів?

      Перед подачею заявки на виведення коштів переконайтеся, що ваш профіль пройшов верифікацію. Для того, щоб акаунт став верифікованим, Вам необхідно через спеціальну форму в Особистому кабінеті надіслати фото документа, що посвідчує особу. Тільки після того, як ми переконаємося в правильності ваших даних, ми зможемо задовольнити Ваш запит на виведення коштів.

      Як довго надходитимуть кошти при виведенні?

      Якщо Ви робите перше виведення коштів, то на перевірку Ваших даних може знадобитися близько двох діб. Якщо ж Ви вже верифікували свій акаунт і виводили кошти раніше, то наступні заявки на виведення будуть проводитися практично миттєво

      Що буде відображатися у виписці моєї кредитної картки?

      Залежно від того, яка платіжна система була використана Вами при здійсненні депозиту на нашому сайті, в деталях платежу можуть також відображатися різні платіжні дескриптори (billing descriptor) і також може бути зазначено назву платіжної системи, яка проводила цю транзакцію (наприклад, Yandex.Money).